V konferenčním centru Aldis v Hradci Králové se 10. října 2006 uskuteční odborný seminář Otvorové výplně stavebních konstrukcí , který připravuje firma Stavokonzult. Počet závazně přihlášených účastníků semináře už překročil hodnotu 150 delegátů. I přesto, že do uzavření přihlášek zbývá posledních ...
Dialog mezi oděvními objekty a uměním uvede unikátní performance na vodě. (11.09.2006)
Na Slovensku bylo slavnostně otevřeno letecké muzeum. Je součástí oceněné stavby roku 2005 - letiště v Košicích.Poznámka redakce: Stavba roku 2005 - Terminál pro cestující v Košicích. Nové prostory ...
(Tisková zpráva)V Centru vzorových domů EDEN 3000 na brněnském výstavišti se představuje veřejnosti nový jedinečný vzorový dům. V první polovině září smontovala firma ELK, a.s. rodinný dům na ...
9. září 2006 – 17. září 2006Dny evropského dědictví se v Evropě konají od roku 1991 pod záštitou Rady Evropy. Jsou významným celoevropským kulturně poznávacím a společenským podnětem k ...
Mezinárodní odborné Sympózium ARCHITEKTONICKÉ DĚDICTVÍ KRAJINY – Problematika a aspekty obnovy dialogu historických objektů a krajiny proběhne ve dnech 21. - 23. 9. 2006 pod záštitou JUDr. Petra Pitharta v reprezentativních prostorách Západočeského divadla v Chebu. Nositelem projektu je město ...
V první části příspěvku o novém zákoně o veřejných zakázkách se čtenář mohl dozvědět o osobní působnosti zákona, věcné působnosti a kvalifikaci dodavatelů. Navazující druhý díl se věnuje například průběhu zadávání řízení, úlevám pro sektorové dodavatele, elektronickým aukcím nebo námitkovému řízení.
Od básníka Vítězslava Nezvala vypůjčená část titulku, v ústřední roli někdejší primátor hlavního města a vystudovaný architekt. Tedy člověk vysloveně povolaný a k procházkám Prahou vyzývající. Námět a scénář připravila redakce Stavebního fóra. Scénu představuje metropole. Není sporu o tom, že se ...
Nabitý zářijový kalendář diskusních setkání Stavebního fóra začal první z akcí a hned nastavil laťku vysoko. Vhodnost zvoleného termínu a načasování obsahu podtrhla skutečnost, že právě ve stejný den se problematice věnovaly Hospodářské noviny a ve zpravodajských relacích a prvních komentářích také ...
Jistě jste si všichni všimli billboardu "MILUJ!", které se objevily. A kde se vzali? Letošní zimu se kreativně pokusila prorazit společnost Akzent Media soutěží BILLBOREC. Soutěž spočívala ve vytvoření nejlepšího - nejkreativnějšího billboardu na téma: Láska.
Od 1. září do 6. října 2006 mohou firmy a nově také státní instituce a místní samosprávy nominovat své portály, aplikace, systémy, weby a on-line marketingové kampaně na ocenění IEA 2006. Více informací naleznete na stránkách www.IEA.cz.